Merhaba anneler. Oğlum şu an 2,5 aylık ve doğduğundan beri bebeğime mama takviyesi yapıyoruz. Doğduğunda hemen sarılık oldu. Doktorumuz 1. Hafta kontrolümüzde geceleri 30 ml mama verin dedi. 1 gece hastanede yattık sarılıktan. Sarılık geçti derken tekrar sarılık oldu ve 2aya kadar sürdü. Doktorumuz da sütümün yetersiz olduğunu artık mama ile devam etmemenizi söyledi. Ve her hafta mama miktarı ve sayımız arttı. Oğlum çok iştahlı beni emse bile kesinlikle doymuyor katılarak ağlamaya başlıyor. Mama veriyorum diye çok üzülüyorum. Sütüm artsın diye yemediğim içmediğim şey kalmadı. Uykum da iyi. Allahtan oğlum geceleri iyi uyuyor. Bende dinleniyorum bu sayede. Ama kimi duysam herkes 2yaşına kadar emzirmiş. Ben 6ayı çıkartabilirsem dua edicem. Şu an benim durumumda olan anneler var mı o kadar çok merak ediyorum ki, en azından bir nebze olsun rahatlayacağım.