Selam anneler. Doğduğu günden beri meme delisi 14 aylık bir oğlum var. Geceleri o kadar sık uyanıyor ki emip geri uyuyor. Gece beslenmesine artık büyüdüğü halde ihtiyacının olmadığı bilmeme rağmen gece kıyamayıp emziriyordum. Ama son zamanlarda iyice çekilmez bir hal aldı sabaha kadar yeni doğan bebek gibi emmeye başladı ve kesin karar alıp gece beslenmesini bırakmaya başladım dün gece. Uyandıkça hiç emzirmedim pişpişleyip geri uyuttum. Yatağında yatarken piş piş dedim veya kucağıma aldım böyle böyle geri uyudu. Ama uyanmalar hiç bitmedi. Lütfen tecrübe sahipleri yazın doğrumu yapıyorum? nasıl bir yol izlemeliyim.? Bir süre sonra uyanmalar bitecekmi? Sabah kalktığımda göğüslerim taş gibiydi mastit olmaktan da korkuyorum.