Merhaba Kizlar afiyettesinizdir umarim. Benim kizim 2 yasinda ve her süt ictiginde karninin agirdigini dile getiriyor. Bunun üzerine laktozsuz süt aldim onu denedim ama maalesef onda da ayni etki yapti. Bu durum ilk oldugunda doktora gitmistim ve birsey yok hersey yolunda demisti ama Anneler hisseder var birsey süt ile alakali veya alakasiz karninin sürekli agirmasi normal degil.
Bildiginiz bir durum mu bu, yasayanlar yardimci olursa sevinirim.