Dobis merhaba yeni farkettim yazdiginizi. Elimi c seklinde yapip icten disar dogru sagiyorum. Pompanin agzini koyuyorum bi elimlede guzel kavramak gerekiyor gogsu sis olan bezeleri skiyorum hep bittikce parmaklarimla destekliyorum dene deneye deneye yapicaksindir. Saga solada gittigi oluyor damliyor falan ama elidmen geldigince icine sagmaya calisiyorum pompanin alabildigim kadar.