Benim 15 günlük bebeğim var ve memeden hemen sonra ağlıyor hep ağlıyor yani sürekli emzirmemmi lazım anlamadım ya memede sakinleşiyor kendisi bırakıyorUm yatağına yatırıyorum tekrar başlıyor ağlamaya Meme veriyorum susuyor napmam lazım şaştım iyice . Doymasa dicem emdiğinin fazlasını kusuyor hep :(