Anne19 Ben kunlanıyorum adet oldum 6 gigun geçtı yine adet oldum böyle bir şey yaşayan var mı pki kızlar
tosbikannesiii Anne19 ara ara kanama yapar adeti keser korkma benim 4. Kutum bitecek adet mi oluyorum kanama mı yapıyp çözemedi. M
Ozgeblr Doğumdan. Sonra kullanmayacak başladım.Neredeyse 10 aydır.Hala adet olmadım 😞 sevinsem mi üzülsem mi bilemedim.
Ozgeblr Anne19 Emzirdiğim için normal bir durummuş.Emzirirken adet olmak da olmamak da normal dedi doktor.