Zzzz benim oglum tam 400 gram verdi sariligi artti. Sutum gelmedi hemen. Hem mama verdim hem emzirdim. Sakin normal biberon ile beslemeyin ya eds sistemi ile besleyin ya da kasik biberon alip o sekilde besleyin. Sık sık emzirin sonra ikiniz de uyuyun. Zamanla sütünüz cogalacak mamaya ihtiyac azalacak. 2 aylık oglum 1 ayda 1 kilo aldi. Ve sadece geceleri mama iciyor artik. Inanin bu gunler gececek