Minikpandailay canm her bebek atak haftalarıni çok ağır geciricek yada çok hafif atlatacak diye bir kural yok.ama yavaş yavaş kendini belli etmeye baslayabilirki siz şuan 35gunluk zorlu bir atak dönemdesiniz.kendini kötü olucakmis gibi sartlama bebeğinle iletişimin nasılsa öyle devam et egerki uyumama,uyurken ağlama,uyanırken ağlama,kucaktan inmek.istememe ,meme mama reddi başlarsa işte ataktasin.uyku geriliği çok olur atak dönemlerinde bunlar olursa korkma bebeğin elinde sonunda geçte olsa uyur stres yapma çünkü senin stresin direk bebegine geciyo👍en önemlisi bence bebeğin uyudugunda geceleri bence sende uyu çünkü bu atak çok garip her an uykusuz kalabilme ihtimalin oluyo.maalesefff🤗🤗