Venuskonunannesi Arkadaslar selam 🙋🏻♀️ Kızım Venüs bugün 28 günlük. Yediğime içtiğime hem kendimim hem kızımın vucut ısısına dikkat etmeme rağmen aşırı gaz problemimiz vardı. Günlerdir kendimi yiyordum nerde yanlış yapıyorum diye. Sanırım sonunda buldum . Aranızda bunu bilenler kadar bilmeyenlerde vardır diye düşünüyorum bu yüzden sizlerle de paylaşmak istedim. Gaz yapan dogumdan sonra bol bol yedigim ÇİKOLATAymış... gebelik sekerim olduğu icin 9 ay yemedigim cikolataya aylar sonra yuklenince yavrum kıvranıp durmuş 😑 isteyene link atabilirim, uzman doktorlar tarafından açıklanmış. Ben cikolataya bir süre daha elveda diyeceğim 😞 umarım bu bilginin sizd katkısı olur ❤️
Mmbd Venuskonunannesi tesekkurler Ben de gecen gun cok kacirmistim cikolatayi 3 saat kivrandik tam anlamiyla Şüphe etmistim ama postunu gorunce simdi emin oldum yemiorm artik cikolata falan 😅
DefneRana3881 Venuskonunannesi aslında çikolata değil kakao gaz yapıyor yani beyaz çikolata yiyebilirsiniz
Momemy Venuskonunannesi kesinlikle. Bebegim şimdi 5 aylık zorlu dönemler bitti çok şükür ama 40 ı dolana kadar bende anlamıyodm ne oluyor bu cocuk neden sürekli bagırıyo diyordum. Sonrdan farketmistim. Çikolatayı kestim bebek rahatladı 🥺
Venuskonunannesi DefneRana3881 beyaz çikolatanın da ana maddesi kakao cekirdeginden hiic riske atmicam artik bebe gazdan kivraniyor 😑
Venuskonunannesi Momemy bende simdi cok sevmeme rağmen tamamen kestim yavrucugum icin cikolata da yemiyevereyim ölmem 😂❤️
Tuqba54 Bizimde aşırı gaz sorunumuz var kirkimiz bile çıkmadı bu Nutella felandami gaz yapıyor ne yapacağımı zi şaşırdık siz neler yapıyorsunuz gaz için 😭
Venuskonunannesi Tuqba54 işin bas dusmani nutella bence . 750 gr kavanozu kaşıklıyordum bebe ondan geceleri avaz avazmış. Nasil vicdan azabi cekiyorum anlatamamm