1.bucuk aylık bebegım var 125 cc mama verıyorım 3 satte bır kendı ıstıyo normalmı dogum kılosu 3.560 1 aylık asısında kılosu 4.300 du mama bana bıraz fazla yıyo gıbı gelıuo ama gece 12 de yatıyo bı daha 5bucuk veya 6 bucuk ya kalkıyo rutın 125 cc az versem aglıuo cok yapsam 125 ıcıyo gerısını ıcmıyo bı kararda gıdıyo normalmı