SarpDevrim_inannesi guldmr11 ben ne yaptıysam giydiremedim uyku tulumu o yüzden sadece pijama giydiriyorum belinide müslin bezle sarıyorum evde 23 derece
Yeldakdag guldmr11 Bizim 2,5 tog tulumumuz ev 22 - 23 derece oluyor sadece bir kolsuz zıbın giydiriyorum ama tog değerimiz yüksek diye siz uzun kollu zıbın ve alttan çoraplı ince pijama giydirdin içine Tog değeri dereceye göre düşük geldi bana.
bluekoala guldmr11 canım bende ebebekten uyku tulumu alıcam. Fıyatı ne kadar ve bedenler nasıl oluyor acaba. Benım bebek 10 kg ve 1 yaş Mı almalıyım
Milamoms Milamoms 1.5 tog 16-18 derece için bence ev 22 derece ise ideal olan o çocuğu terletmeye gerek yok
SarpDevrim_inannesi guldmr11 benimki bacakları asla örtmüyor zaten belini sarıyorum ikiye katlayıp müslin bezini dönse de sırtı falan kapalı kalıyor ayağına da çorap giydiriyorum
guldmr11 Yeldakdag çok kalın olsun istemedim rahat hareket etsin diye bide kızım sıcağı sevmiyor pek dereceyi 23 yaptığımızda gece çok sık kalktığını farketik üstünüde örtüyordum baya
tbdl Ben de benzer bir durumdan muzdaripim. Tog degeri 0.5 oda sicakligi 22 derece oluyor. İcine corapli pijama altiyla ustune uzun kollu zibin giydiriyorum. İnce mi bunlar acaba:(
guldmr11 bluekoala indirim vardı 35e düşmüştü ben öyle aldım canım 35 tlydi benim kızım 6 aylık 9 aylık aldım tam oldu
Muhendis_anne1 guldmr11 bennkisa kollu zibin giydiyorum canim. 1.7 tog benim evinde 22 23 arasi hep. Hatta biraz terliyor
Muhendis_anne1 guldmr11 oylede usuyor bacim benim kiz arasini bulamadim.dun gece de esortman takimiyla yatirdim.buz gibiydi sirti yavrucagin 🤦♀️
Purely guldmr11 benim 21 derece uzun kollu zıbın giydiriyorum 1.7 tog. Bence önce uzun kollu zıbın ile başka terlerse kısa kollu dene sonra askılı dene. Evin ısısı güzel ama tog değeri düşük biraz.