Liyasu aynı yollardan geçtim kuzum. Kızım 3 yaşında oğlum 7 aylık. Ama zamanla azalıyor bu kıskançlık evresi merak etme. Rabbim sağlık sıhat versin gerisi hallolur. Biraz dişimizi sıkıp sabretmemiz gerek sadece, sonra iyiki diyeceğiz eminim. Hele ki şu zorlu zamanlarda evin içinde birbirlerine yoldaş oluyorlar, ses soluk oluyorlar.