Esmanurum Arkadaşlar 20günlük bebeklerinizi kaç saatte bir besliyorsunuz veya mama veriyorsunuz benim kızım bazen kendi uyanıyor bazen ise hiç uyanmıyor
Sanemkrdmn Esmanurum ben oğlumu 1 ayı dolana kadar 2 saatte bir emzirdim doktorumuz 1 aya kadar 2 saatte bir emsin 1 Aydan sonra kendi istediğinde ver demişti şu an 37 günlük acıktıkça emziriyorum
Yesiller Bebeğim 2. Ayını doldurdu 20 günlükken 3 saatte bir mama veriyorduk uyandıramadıgımız zamanlarda dontorunda önerisiyle soğuk elle dokunun demişti öyle uyandırıyorduk malum sarılık olma durumu var aç kaldıgında
Berensln Sanemkrdmn biz de sarılık sebebiyle saatte 1 emziriyorum. Daha 19 günlük Allahın izniyle insallah atlatacak 🤲