ymr_12 https://imgyukle.com/i/Yeu1xv kızlar bebeğimin ateşi çıktıktan sonrsa antibiyotik iğne yaptılar iğneden sonra böyle oldu sizce neden
Mirac_21032019 ymr_12 alerji yapmis antibiyotik cnm.Ben bu doktorlari anlamiyorum bazen gercekten.Ilk once alerji testi yapilir her bebege her ilac yapilmaz.
Dadam ymr_12 enfeksiyon sonrası oluyormuş böyle bizim de oldu, kan tahlili yapıldı mı, 6.hastalık olabilir mi acaba
Annesirintugceuzun ymr_12 Bazı ilaçlar dokunuyor. Ateşten mi döktü yoksa ilacın yan etkisi mi gidip doktora sorun. Ona göre ilaç versinler 🤦🏻♀️ Benim kızıma da olmuştu . 🤦🏻♀️
Efemm ymr_12 bizimde oyle olmuştu doktorumuz ateşten demişti düşmüştü bizim ateşimiz vucutta boyleydi gerci bizim igne degıldi antibiyotik de 3 gun kullanmıştık