selmasntks aynı durum bizde de var. Biz de 2,5 aylığız. İki gündür yeşil. Doktorumuzun ilk sorduğu kusma, huzursuzluk ve iştahı oldu. Hiçbirinde sıkıntı yok şuan o yüzden kakayı ve kaka sayısını bir süre daha takip ediyoruz. İnşallah bir sıkıntıları yoktur bebişlerimizin 🙏🏻