Merve2344 Kızlar annem bugün sekiz oluyor hala geçmedi ilaçlar da bitti. Mide ağrısı boş boş öğürmesi devam ediyor hala, ve geçmeyen bas ağrıları. . .böyle geçiren atlatan varmı. Önerisi olan
Gamzemevsim Merve2344 cok geçmiş olsn bende 8.gundeyim tat koku 0 halsizlik ilaç kullanmadım emzirdigim için siz nasıl aldnz ilaç?gerekiosa baslayacm bende allah sifanizi versin..
Hemanjiomluminik Merve2344 ağrı kesici parol içsin. Ayrıca öksürük felan varsa karabiber bal naneli çay bana çok iyi gelmişti. C vitamini için eczaneden almaduysanız alın derim. Eşimde ilaç bitti eklem sırtta şiddetli ağrı burunda tıkanma felan yaşadı. Çok şükür geçti 10. Güne kadar. Çok geçmiş olsun
Merve2344 @pmrsk inşallah kuzum inşallah. Midem fen dolayı nefes de kötü oluyorum ara sıra diyo. Sanki midem boş gibi . Boş boş öğürmek istiyorum diyo afedersin. . . Çok canımız sıkkın .
pmrsk Merve2344 nefes darlığı bende ve annemde çevremde geçiren herkeste devam ediyor. Yürüyüş ve nefes egzersizi yapması gerekiyor. Temiz hava
Hemanjiomluminik Gamzemevsim ilk gün sabah 8 akşam 8 somra sabah 3 akşam 3 devam ediyor. Geçmiş olsun
Merve2344 @Hemanjiomluminik hepsini denedi canım. C vitamini de aldı . Bitkisel şeyler de yapıyorlar . Midesi kötü etti işte. Boşmuş gibi mide sanki eziliyor diyo. Nebileyim ya Rabbim herkese herkese şifa versin inşallah.
nartanemm Merve2344 ay bunuda her yere yazıyorum ama deneyin😄 gül.sirkesi yada normal sirke pamuğa damlatıp göbek deliğinin üstüne koyup yara bandıyla kapatın fayda görür inşallah çok.cok geçmiş olsun zahter kekik çayı içsin udi hindi yagi kullanın faydası olur inşallah
nartanemm Merve2344 bulantiya kusmaya mide için başka türlü com faydası var deneyin isterseniz vücudu rahatlatıyor
Wyz Merve2344 bana iki ayı geçti hala belirtilerim var hatta bazı günler hastalık resmen tekrar geliyo çekiyorum bi kav gün düzelir gibi oluyorum grip gibi bir haftada gitmiyo değişik bisey tabi hafif atlatıp 3 günde düzlemde oluyodur ama beni çok etkilemişti
Merve2344 @Wyz doktora söylediniz mi peki. Bi serm taktirin bence. Annem serum dan sonra biraz bir tık iyi. Öksürük ve bel ağrısı var şuan
Wyz Merve2344 doktora gittim bana bu yeni bi hastalık kalıcı hasarı olmuş olabilir bunu hala bilmiyoruz dedi bende kalıcı hasar kalmış malesef hiç geçmeyen bi nefes darlığım var