Hamileyken Harley Davidson bot aldım bı anda ayağım şişti hep ödem oldu kışın bile terlik giydim uzun süre , doğumdan sonra da ayaklarım 1 numara büyüdü daha da küçülmedi diye ayakkabıları hiç giymek nasop olmadı satayım diyorum bu kış da boşa dolapta durmasın. Yepyeni az bı yıpranma bile yok . Ben boynerden 440 a aldım kaça satmak doğru olur acaba