Merhaba, 2 aylık bebeğim akşamları ağlama krizi tutunca çok isteksiz emiyor. Kolik diye tahmin ediyorum. Bazen gündüzleri de yapıyor. Meme reddi değil bu ama memeyi verince iki çekiyor bırakıyor ya da ağlıyor. İştahı azaldı sanki. Sizde de oluyor mu. Cok cok emmiyor da ağzında geveliyor gibi 😒