tari Hanımlar oğlum 39 günlük aşırı gazlı bir bebek son günlerde emerken bir anda midesine gidince gaz sancısı geliyor memeyi bırakıp ağlıyor gazını çıkarıyorum ama sonra istemiyor meme. Acaba meme reddi başlangıcı böyle mi gerildim
Busraata tari benimde öyle sakinleştirip tekrar veriyorum, biraz gezdiriyorum tekrar veriyorum sonuç olarak memeyi alıyor canim biraz sakinlessin tekrar teklif et
Berrinyr tari benım bebeğimde oyle 2 Aylığız ama sancı desen bagırsaklar gurul gurul. Biogaia denediniz mi ben onu gunde 1 defa veriyorum rahatlıyor. Birde doktorum aguline diye bitkisel surup verdi gunde 2 defa veriyorum rahat uyuyo. Yetmeyince bazen cıldırdıgı zamanlar oluyor 1 cay kasıgı rezene veriyorum rahatlıyo. Gaz masajı yapmayı dene arada bebek yağıyla. Valla sıraya soktum yapıyoruz bişeler 🤦♀️🤣🥴
Deletedmom0099 canım bizimde öyleydi kolik muhtemelen bide üstüne o sırada ememeyince açlıkta ekleniyo daha da ağlıyolar ben o sıralarda sağarak veriyodum falan derken tamamen sağarak içmeye geçti malesef
tari Deletedmom0099 gece falanda uyuduğu için sağarak veriyorum zaten. Daha çok ufak tamamen reddetmese çok iyi olur :(
Minikpasam00 Deletedmom0099 kaçıncı aydasnz, ben 4aydir sagarak veriyorum tam nedenini de bulamadım ama ne denediysem olmadı, gerçekten yıpratıcı :(
Denizlina tari benimki de 41 günlük ama gece uyusada memeyi tutturuyorum bi an bile gözünü açsa uyuya uyuya emiyor. Ama akşamları gaz olunca memeyi atıyor sürekli biraz zorlu oluyor tabi
Minikpasam00 Tugcegumus sezaryen 40.hafta doğdu, ilk anda sütüm geldi ama hastanede de zorluyodk hemşireler yardım ediyordu evde beceremedik biberona da alışınca bitti zamanla. Her yolu denedim yok
Kubrabasli Gazlı anında emzik vermeyi denediniz mi biraz emzikle sakinleşince memeyi daha kolay tutuyor
Minikpasam00 tari eve geldiğimiz günden beri malesef, sadece geceleri emiyordu Bi ay sonra falan onu da bıraktı, ilk günler Bi emzirme danışmanına gitmediğim için çok pişmanım şimdi gitsem de fayda etmiyor :( sizde mi biberon kullanıyorsunuz
nebihe5331 Benim bebeğim 3,5 aylık geceleri hiç uyumuyor o kadar yoruldum ki yardımcı olabilir misiniz
Tugcegumus nebihe5331 gazlı bir bebek mi acaba benim sezeryan 38.hafta doğdu ondan gazlı oldu galiba ya =(