Deletedmom14 Gamzeliyarim33 2 haftalık mı 🙄 okadar erken nasıl öğrendin ki. Bende oldu ama birdefa silerken pwceteye geldi, pembe renkli
Alya34 Gamzeliyarim33 yerleşme kanaması çok olmuyor sadece leke gibi bende öyle olmuştu kahverengiue benzer
Deletedmom14 Gamzeliyarim33 doktora gitsen de bukadar erken kese gözükmez zaten. 2 günde bir kan verip yükselmesine bakabilirsin
Kucukanne06 Gamzeliyarim33 bende de oldu ama kahverengi bir akıntıydı kırmızı olması sıkıntı bir doktora danışın derim ben.
Derya_nil Gamzeliyarim33 kahverengi şeklinde olmuştu bende iki gün falan sürmüştü ama böyle akıntı gibi ara ara olmuştu adet kanaması gibi değil kesinlikle. Kırmızı olmamalı diye biliyorum bi doktora görünün isterseniz
nursocum Gamzeliyarim33 ben 8. Haftada yaşadım yerleşme kanaması ara ara oluyordu özellikle yorulunca ama bir sorun olmadı çok şükür