Noooname A05072020 ben park yatağa geçtim çok da rahat ettim. Yatak odasına kurdum, sallanıyor da, ip bağladım, yatarken iple sallıyorum gece uyandığında falan kalkmama gerek kalmıyor. Tavsiye ederim
A05072020 Mom9 ya normalde o küçük beşikte salliyodum simdi ayamda salladim uyudu büyük beşiğe koyuyorum uyaniyo