bhrzcn Herkese merhaba. Bebegim 8aylık ancak emekleme belirtisi yok yuzukoyun durmayı hic sevmiyor direk sırt ustune dönüyor. Bir de sırt ustunden yuzustune dönemiyor. Ancak altı aylkdan beri desteksiz oturabiliyor. Oyuncak kavraması el becerileri vs oldukca iyi. Emekleme ve boyle bir dönmede gecikme yasayanınız var mı? Bu sekilde etkinlik vs oyun oynama da cok zor oluyor vakit gecirmede. Tesekkürler
Dadam bhrzcn emeklemek fiziksel gelişim kriteri değilmiş canım, yürüyedebilir emeklemeden. Belki de bir bakmışsın yarın emekliyor çok kısa sürede oluyo bazı şeyler bebeklerde, takma kafana 🌼
ftmaemir bhrzcn bizimkisi emeklemeyi çözemeden direk yürüdü 9 aylıkken yürüteç kullanıyormusunuz bu arada
Hasderluna bhrzcn 7 buçuk aylık kızım bence asla emeklemeyecek zaten ben de emeklememişim hiç umudum yok 😅 bizde de eşim sorup duruyor
CaglaCeylin Bence cocugunuza zaman verin her cocuk farkli. Bizde 8 aylikken emekledik, 8,5 aylikken oturmaya basladik. Yani kiyaslama hic yapmayin
bhrzcn Hasderluna haklısınız insan surekli dusunuyor kafaya takıyor boyle vakitit gecirmek de zor oluyor cok sıkılıyor
Frozen bhrzcn buyuk kizim hic emeklemedi. Donerek gidiyordu 😂 sonra kendini tutup cekme kaldirma yoluyla yurumeye basladi. Suan 13 yasinda😁 minik kizim 4bucuk aylik. Galiba bu da emeklemeliycek. Hafif hafif yan donmeye basladi. Tam tur donmuyor henuz. Yanii emeklemeye baslamadi diye uzulmeyin. Bazen emeklemeden devam ediyorlar
ftmaemir bhrzcn kullandık bizde yürüteç canım etkisi oldu bence yürümeye teşvik etti tabi her çocuk farklıdır bizimkisi yerde hiç oturmak emeklemek istemedi hep ayakta durmak istiyordu iki elinden tutup evi turlaya turlaya bi hal olurduk 🥰🥰🥰
Violet bhrzcn benim kızım 8 ay 17 günlük desteksiz oturuyor her iki tarafına dönebiliyor fakat emeklemiyor hala
Gulturan bhrzcn canım bizimde sekiz aylik dönmüyor her çocuk farkli tam tersi bi yerlerden tutunup adim atmayi seviyor
Zeyhan Oğlum 7 aylık emeklemişti ama taa 14.5 aylık yürüdü.kızımda 9.5 aylık emekledi,heralde 1.5 yaşında mı yürür napar derken yaşında yürümeye başladı.bir anda oluyor herşey dert etmeyin☺️