Duyguclk Sakın sakın almayın korkmazın o tenceresini,ben aldım başıma bela oldu.
Kocaman iki katlı bişey,buharlı pişirme kısmı tencerenin tabanından çok yüksekte ve tencere çok derin bu yüzden sebzelerin yeteri kadar buhar alması için tencereye yarısından fazla su koymak gerekiyor. Onun da kaynamasını bekle allah bekle.. Ben bu şekilde başa çıkamayınca tencerelerin içine konan pişirme aparatı aldım onu kullanıyorum.
Yani o paraya kesinlikle alınacak bir ürün değil.
Keşke korkmazı alana kadar üzerine biraz daha koyup aventin pişiricisini alsaydım diye hayıflanıp duruyorum🤦♀️