pembeblog valla bende hep evdeydim. Temizliğe vurmuştum kendimi hamileyken. Şimdi bebekten ötürü evin hali içler Acısı birde çamaşır muhabbeti beni çok yoruyor😀 Valla millete bakıyorum anneleri, kayınvalideleri etrafında fır dönüyor… Ben tek başıma , eşimin ara sıra yardımlarıyla döndürüyorum evi.. Buna da şükür 🤲🏻 Her zaman beterin beteri vardır diyerek Halime şükretmeye çalışıyorum. Beni en çok eşimin ilgisizliği üzüyor