pembeblog aynı durumdayım, bir çok anne aynı şeyleri yaşadığını, geçeceğini söylüyor fakat bana hiç geçecekmiş gibi gelmiyor. Bizim de 55 günlük. Adapte olamadığım için kızıyorum, yüzüme bakıp gülümseyince de kendimi suçlu hissediyorum. Değişik bir döngü maalesef.. 😞 umarım en kısa sürede geçer, en kısa sürede bebeklerimize alışırız. Annelik hiç kolay değilmiş gerçekten. Allah hepimizin yardımcısı olsun 🙏🏻