Pinarrr çok üzgünüm umarım iyisinizdir bina yıkıldı son durumdan haberiniz varmı rabbim yardımcıları olsun sabırlar versin çok zor çok😔
[silindi] Pinarrr ben esentepe deyim sürekli ambulans gitti çok perişan oldum ya yakında bana 15 dakika sürmüyor Allah yardımcıları olsun yayın yasağı var yeni bilgide alınmıyor maalesef
Annesininprensesi Çok çok üzücü rabbim yardımcıları olsun 😔😔😔 çocuklar okuldan dönüyor ya kamerada cocuk eceline koşuyor resmen ah yavrum annesi yolunu gözlüyordu allahım dünyanın en zor imtihanı rabbim sen evlatlarımızı koru😭😭 kim.bilir kaç kişi vefat etti Pinarrr
Deletedmom131 Pinarrr Maltepedeyim bende cok üzüldüm 3 kat taşıyabilecek alt yapıya 5 kat yapmışlar o aç gözlülerin boynuna hep vebali. Malın yalan olduğunun en büyük örneği o kadar insanın canını tehlikeye atmaya değer mi
Pinarrr [silindi] yeni araştırdım 2 ölü 6 yaralı diyorlar neden böyle binalara kentsel dönüşüm yapmazlar anlamiyorum bir can bu kadar ucuz mu ya😔
Fadimr SekerkupumMetem 5 kat tuhsatlı yere 3 kat fazladan eklemişler temel de bu yükü taşıyamadığı için daha fazla dayanamamış. Kendini bilmez birilerinin açgözlülüğü okadar insanın hayatını mahvetti malesef.
Pinarrr Annesininprensesi gercektende zor bir durum o anı düşünmek bile istemiyorum rabbim sabır versin inşallah çok üzücü😔
Annesininprensesi Fadimr evet aşağılık pislikler allah cezalarını versin nasıl hesap verecekler allahtan korkmazlar🤬🤬🤬🤬
SekerkupumMetem Fadimr yazık bu vebali nasıl kaldıracak Allah bildiği gibi yapsın... Teşekkür ederim bilgi için...
OzlemDoganay Benim bekarken oturduğum cadde üstünde ki bir bina ve orada yaşayanlarla hiç karşılamadıysam en az 10defa karşılaşmışımdır çok çok üzüldüm iki gündür atlatamıyorum babamın çok yakın arkadaşı da enkaz altında umarım hepsi sağsalim çıkar🙏🏻 Sebebi de altındaki tekstil atölyesinin binanın kolonlarını kesmesinden kaynaklanıyormuş kesilince binanın da üst 3 katının kaçak çıkılmasından ve yağmurla birlikte toprağın kaymasından dolayı bu felaket olmuş😔😔
Annesininprensesi OzlemDoganay tanıdığım olmadığı halde bu kadar üzüldüm tanıdıkları olanları düşünemiyorum 😔😔 ya nasıl kesiyorlar ya
Pinarrr Deletedmom131 Allahım bırakmasın yaa vicdansizlar kim bilir ne haldeler ölenlerin enkaz altındakilerin yaralilarin aileleri .hiç mi korkmadilar Allahtan herşey bu para hırsı mı dünya çok acımasız olmaya başladı böyle vicdansizlar dünyayı çok cirkinlestirdiler 😔
OzlemDoganay Annesininprensesi vicdanı olan herkes bu duruma çok üzülür 😔 dünden beri rüyamdan çıkmıyor ve duyduğuma göre 2.katta 6aylık bir bebek varmış inşallah evde değildir diye dua ediyorum sürekli kendi bebeğime bakıyorum yavrum kıyamam enkazdaysa eğer açlıktan ölmüştür bunu düşündükçe kahroluyorum 😢😢 zaten ruhsatsız suriyelilerin çalıştığı bir atölyeymiş
Deletedmom131 Pinarrr Rabbim herkesin yüreğine merhamet versin. Allah rahmet eylesin enkazdakiler de insallah kurtulur cok zor öyle bi durumda olmak 😔
OzlemDoganay Pinarrr çok zor çok sesler geliyormuş altından mutfaktayım kurtarın beni diye. Bir kadın da çocuklarına sarılmış herhalde beton denk gelmemiş bunlara ve eşini aramış telefonla biz iyiyiz diye. şimdilik aldığım haberler bunlar ama dün iki ufak çocuğun cenazesini çıkardıklarını biliyorum 😢
Annesininprensesi OzlemDoganay benim teyzemin kızı o sokakta oturuyor simdi söyledi bebek mevlidi varmış cok kisi var diyor bir kızın da çeyizi seriliymis ah ah cok acı 😭😭 insallah olmemislerdir bir kadın da umredeymis eşi oglu ve kızı ölmüş haberi yokmuş rabbim ne büyük acı
Eceaydin05 Pinarrr o binanın iki sokak altında oturuyorum 😢 Ambulanslar, itfaiyeler, Akut vb., enkazı taşıyan kamyonlar ... Evde kalamadım üzüntüden ☹️ Çok zor çok Allah yardım etsin inşaalah 😥