ipekkizimm Damla olan d vitaminini kızıma icirmekte cok zorlanıyorum unutuyorum bazen de. Fısfıslı olan d vitamini onerirmisiniz?
asyasare ipekkizimm kesinlikle oneririm. bende zorlaniyordum 3 damlanin yarisi bosa gidiyordu resmen. ocean 400 aldim bir fis sikiyorum bitti gitti. cok rahat
ipekkizimm asyasare Deletedmom0099 Leylamoms Deletedmom14 Gezertalha kan damlasi ben de ocean kullaniyorum gercekten guzel cok tesekkurler😍
Zeynonunannesiiiii Leylamoms ya bizim ocean ın içinden fısfıs aparatı çıkmadı..damla şeklinde 1 damla veriyorum, doğru yapıyorumdur inşallah
ipekkizimm MinikMucizemNil kurkmantosuz-madonna cok tesekkur ederim fiyati da diger damlalara gore uygun geldi siz de 400U olani kullaniyorsunuz degil mi mavi beyaz bi kutusu var sanirim? Bir de 1 sise ne kadar gidiyo acaba toplu almaya dusunuyorum da
Zeynonunannesiiiii Pitpitbebe 1000 IU Yazıyor😔yanlış mı almışım, bebeğe veriyorum kaç zamandır bişey olmaz inşallah
Ela-ecrin44 Benim bebeğim 7 aylık olacak ben hiç kullanmadım çünkü bıngıldağının erken kapanmasını istemedim o beden düzenini bozmak istemedim ve hormon yükleniyor bebeklere o yüzden vermiyorum ve gayet sağlıklı çok şükür
ipekkizimm Ela-ecrin44 kizim da 7 aylik olacak 1 hafta sonra ben de unutmamaya calisiyorum ama bu zamana kadar 2 3 gunde 1 veriyorum bazen haftada 1 verdigim bile oldu duzenli kullanamadim ama kemik gelisimi cok iyi cok sukur. Gunes olmadigi icin d vitaminine ihtiyaci oldugunu dusunuyorum acikcasi. Vitamin sonucta ne zarari olabilir ki ?
emreaysel Ela-ecrin44 en baştaki fikrim benimde öyleydi ta ki kendi bedenimde troidimin düşük olduğunu öğrenene kadar. Bazen dışarıdan destek almak gerekiyor maalesef eski dönemler gibi değil bebekler gün ışığı görmüyorlar. Maalesef biz annelerin de d vitaminleri düşük çünkü sürekli evdeyiz güneş görmüyoruz bizden de çocuğa geçmiyor
ipekkizimm emreaysel benim de oyle degerlerim o kadar dusuk ki zaten d vitamini sutten gecmeyen tek vitaminmis. Benden kizima gececek vitaminler bile cok az benim de takviye almam lazim. Bi zarari oldugunu düşünmüyorum ben de
Ela-ecrin44 emreaysel dur pekmezi iç her sabah bir yemek kaşığı akşamları da yatmadan benim tüm değerlerim “0 “kalmıştı. Tahviyeler bana iyi gelmiyordu kabızlık mide bulantısı iştahsızlık ama ama ama pekmez kullandım ve kan tahlili verdim sonuç tüm değerim yerinde :)
minikkalp ipekkizimm valla benim bebeğimde 2.5 aylık.. çok olmadi bunu kullanmaya başlayalı nekadar gider bilmiyorum açıkçasi. Arkadaşım önermişti bana günlük bir fıs kullanıliyor çok uzun süre gidiyor dedi. Alırken bende 2sise aldım