Bugram_5 Bebeğim 3 aylık ilk dozları olduk doktor tavsiyesiyle Acaba yaptıran anneler ateşlenmesi felan oldumu bebeklerinizin🙈
cydcvk Bugram_5 evt yapıyor canım.canlı aşılar çünkü. Calpol al eczaneden. Büyük ihtimal akşama doğru başlayacak huzursuzluk. Hızursuzluk başlar başlamaz ver bi çay kaşıgı. Sonra 4 saat sonra. Üstünü ince tut
Ezgi94 Bugram_5 bizimde 3.ayda yapıldı o ikisinin ilk dozları bexsero ateş yapıyor canım takip et hep 🌸
Defne_cicegim Bugram_5 tatlım korkma hiç bişey olmaz Allah’ın izniyle her bebek farklıdır mesela benim kızımda hiç ateş yada huysuzluk yapmamıştı calpol verirsin hem rahatda eder eğer ateşi olursa cok geçmiş olsun
Bugram_5 cydcvk Aynn evde var calpol şimdi kontrol altına aldım ateş ölçüyorum 🙈ya ilk olduğu için çok tedirginim bu aşı konularında
Bugram_5 cydcvk Aynn doktor dedi ben bütün bebeklere öneriyorum Saglık ocağındaki hemşirede demezmi sizin istediğinize bağlı zaten bütün aşıları yapıyoruz biz diye ekten yapılıyor diye dedim doktor önerdi bizde yaptırıyoruz bişicik diyemedi
cydcvk Bugram_5 mümkünse bugün ev işi falan yapmayın çocugu gözlemleyin bi anda ateşleniyolar çünkü. Geçmiş olsun
Bugram_5 cydcvk Aynn şuan uyuyor bende başındayım canım bıraktım bütün işi sağolsın canım bilgin için🙋♀️🤗
Cascas19 eslemsiii 50 yaşa kadar 🙈 ciddiyim 🙈 menenjitin belli bir yaşı yokmuş ama 1 yaşa kadar yapıldığında doz sayıları farklı oluyor.
Cascas19 eslemsiii biz de 13 aylıkta başladım canım. 1 doz nimenrix 3 doz bexsero olacak. Ama nimenrix ve bexsero arasına 1 ay kıymayı tavsiye etti doktorumuz biz de öyle yaptık. Aynı anda vurulunca 40 ve sütü ateş yapabiliyormuş.