Merhaba tatlı anneler bebegim 4aylik ve yeni kakası biraz mukuslu geldi doktora götürdüm test yapti ve laktoz intoleransi yani sindiremememsi var dedi ve bebegim süt içince karnını geriye çekiyor süt pek içmiyor ve ani çığlık atıp ağlıyor bunu yaşayan anneler var mi ne yapabilirim