Nicksiz Bsra_1212 ben bebekken o dönemde emmezmişim benim kızımda emmedi tadını azalması bilmiyorum valla
Alinduru Bsra_1212 sanmıyorum stres yapmayın zaten hormonlarla alakalı bir durum ikisi de. O dönemlerde süt arttırıcı şeylere yönelin ben öyle yapıyorum boza yeşillik kuru dur kuru incir hurma gibi şeyler
Esraarass Bsra_1212 stres yapmayın bu dönemde ne yeseniz içseniz pek işe yaramıyor. Akışına bırakın stres olmayın yinede yediklerinize içtiklerinize dikkat edin
Bsra_1212 Esraarass çok teşekkür ederim. Inşallah geçici bir durumdur. Çünkü doğumdan sonra ilk defa regl oldum ve ilk defa göğüslerim eskisi gibi dolmadı. Bebeğim emiyor ama doyuyor mu bilmiyorum.😔
Esmataha Bsra_1212 evet canım hormonlardan dolayı süt üretimi azabiliyor ve sütün tadı bir miktar değişebiliyormuş.
Bsra_1212 Defne_cicegim ben hiç mama vermedim 4aylık zaten bebeğim. Biberonu tutmayı bile bilmiyor. Yalancı emzik de tutmadı. Allah yardımcım olsun 🤲