babyinlovee yani ben size çıkarın diyecek yetkinliğe sahip biri değilim tabiki ama ben sadede mantıken düşünmüştüm 9.güne kadar endişe içinde çift maske ile durdum hep ama 9. Gün artık şöyle düşündüm
nasıl yani bir gün önce geçiyor bir gün sonra pıt diye bitiyor mu? Ya da test sonucu gene kadar şüphe edene kadar çoçuğumu öpüp kokluyordum da bir anda öpemez koklayamaz mı oldum?
Sanırım önemli olan şey belirtileriniz nelerdi neye göre gittiniz teste bende hiç bir belirti yoktu ailem pozitif çıkınca gittim ve tüm süreç boyunca sadede vücut ağrısı yaşadım toplam 4-5 kere parol içmişimdir okadar yani zaten emzirdiğim için o ilaçları da içmedim bana gelen ekip öyle söylemişti tabiki o da kafama göre değil.
yani kendinizi değerlendirin bu anlamda