Kızlar çok erken ya niye böyle oldu anlamadım. Çok huysuzdu doktor ortakulak iltihabi ,faranjit geniz akıntısı var dedi ve antibiyotik verdi. Ama elleri ağzından çıkmıyordu saldırıyordu ellerine. Doktor dişte etki ediyor ama bu kadarı sadece diş değildir dedi. 10 gün sonra ilk dişi çıktı ucu. 1 hafta sonrada alttan ikinci geldi. 5 ay 10 günlükken. Küçük piranadan mememi kaçırmaya başladım 😅 sizinde böyle erken çıktı mı ? İyi mi kötü mü bilemedimmm