Kızlar bebeğim doğdu doğalı mama+meme gidiyorduk 10.ayında kendi isteğiyle memeyi bıraktı mamaya devam ediyoruz 1 yaşında bebeğim geçen mamanın tadına baktım çok kötü ya kokusu tadı oğlum onu nasıl içiyor hala aklım almıyor bnde 1 yaşında olduğu için artık mama vermek istemiyorum inek sütü içine bebe bisküvisi vermek istiyorum mama verdiğim öğünlerde zaten günde 2 kere veriyordum mamayı inek sütünü de o şekilde vericem inek sütü verilirmiymiş faydası yok diyenler yazmasın lütfen sen ben o bu şu neyle büyüdük annemizin sütü olmadıysa mama alamadılarsa inek sütüyle büyüdük sorum şu kıslar şuan mamayı 200cc içiriyorum aynı şekilde 1 yaşındaki bebeğe inek sütünü de mi 200 cc veriyim yoksa çok mu olur suyla karıştırmama gerek yok inek sütünü değil mi kıslar? cevaplayan herkese şimdiden teşekkürler 🌸sağlıklı mutlu huzurlu günlere inşallah sevdiklerimizle 🌸