Merhaba güzel annelerimiz bebeğim 45 günlük beni çok strese sokan durum şu… Akşamları meme krizimiz memeyi bırakmak istemiyor ağlıyor karnı tok memede uyuyor memeyi ağzına alır almaz uyuyor bırakınca kaldırıp gazını çıkarmaya çalışıyorum. Bir iki kere genzine kaçtı öksürdü kustu artık korkuyorum direkt yatırmıyorum.Tabi kaldırınca. Hopp tekrar uyandı bütün akşamlarımız aynı gezdireyim diyorum ayaklarım ağrıdı artık. İlk doğum yaptığımda ebe kesinlikle emzik biberon verme dedi. Bizde almadık o zaman şimdi bir tane damaklı aldık denedi bir iki kere tuttu uyudu şimdi tutamıyor ben deneyim dedim tekrar öyk möyk yaptı sonra kustu cesaretim kırıldı. Nasıl alıştırabilirim hangi marka model den almam lazım ahh şimdiki aklım olsa doğar doğmaz verirdim.