Arkadaslar merhaba gaita testi icin kutu verdıler ama bebeğim gece yaptı kakasını veremedım. Yarım saat once yenıden yaptı ama bez emmiş hemen ben yenı bez takana kadar (çok sıvı olmamıs) yani o kaşıklı kabın kaşığının çeyreği doldu. Kabul ederler mi acaba? Yoksa yeniden yapmasını mı bekleyeyim