reynwoman acaba bir doktordan daha mı fikşr alsanız? Ek gıdaya geçiş önemli bir konu bence ve 4 aylık henüz. 🙄
Biz 5. Ayda başladık
1 öğün sebze çorbası, 1 öğün meyve tadımı arada yoğurt olarak. 3 gün kuralı da yapmadık ama doktorum çok iyi gerçekten. Güveniyorum da.
O nedenle 1 haftada kademeli olarak dediği öğüne çıktım.
İlk etapta sebze olarak kabak patates havuç ıspanak balkabagı demişti. İçine biraz pirinç, şehriye veya bulgur atıp çorbadan biraz kıvamlı veriyorsum. Bol zeytinyagı ekleyerek tabi.
Sonra meyve emziğinde veriyordum meyveleri biz yemek yerken sofrada oluyordu