Aysada günaydın🌺atağın kaçıncı gününde siniz Allah kolaylık versin evet geciyo demek çok çok isterdim 🙈ama diş problemi birde sonrasında 28gunluk bir daha atak olması bizde herşeyi daha kotu yaptı yemin ederim😳😔bende herşey güllük gulustanlik olucak oh 35gunluk atağı öyle böyle atlattık demiştim ama daha kotu oldu bizimki.bu arada atak dönemlerinde uyku geriliği,şık uyanma,aglayark uyuma ve uyanma bunlar oluyor😔😔korkma ama ben atakla yaşamaya alıştım çabuk geciuo zman👍🌺