Merhaba anneler
8 gün önce doktora gittim bebeğimin kilosu 5600 dü doktorumuz ideal kilonun altında Mamaya başlayalım dedi.Bende kullanmak istemediğimi evde ara ara sağım süt stoğumun olduğundan bahsettim. bir hafta izleme yaptı ve 100 gr almış totaldr şuan 5700. Sizce normal mi iki gündür uyku yok gözümde rüyalarımda bile kiloyla ilgili şeyler görüyorum. Bu arada kızım 2500 ile hastaneden çıkmıştı. Bu konuda bilgisi olan yazabilirmi ?
teşekkürler