Arkadaşlar cevaplarınız için çok teşekkürler 🥰 Bu uyku meselesi her annenin sorunu biliyorum. Şu an popüler olan uyku eğitimlerini bir türlü kalbime uyduramıyorum. Belki üç günde alışacak ama olmuyor , vazgeçiyorum. Genelde emzirerek uyutuyorum. Tam olarak bir problemimiz yok ama desteksiz uyuyamıyor bari belli bir uyku düzeni olsun istiyorum. Genelde bir günü şu şekilde :
sabah 7 civarı kalkış
ilk uyku 09:40
kalkış: 10:30
ikinci uyku 12:30
kalkış 15:10
akşam yatış 20:40
Sizin nasıl belki birbirimize fikir veririz 🥰