Merhaba,
2 aylık bebeğim banyo yaptırırken çok ağlıyor, su değer değmez başlıyor ağlamaya, banyo sonrası da zor sakinleştiriyorum, ne yapacağımı şaşırdım, banyo yaptırmaya korkmaya başladım😔 Ne yapsam sudan rahatsız olmaz? Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim