BombastikTurta Aa bu ben 🤦🏻♀️ Babamız yanımızda değil diye annemi çağırdım yardıma, daha beter oldu benim ki.. Annem zorla uyutma çocuğu yorulmadığından uyumuyo o bırak yoralım dedi, sonuç: 12 bucukta ağlaya ağlaya uykuya dalan ve gece süreklii ağlayarak uyanan bir bebek😭 Yorgunluktan dalamıyo çünkü, olan yine bana oldu💆♀️