Yigitelif Merhaba herkese. Bebeğim sadece anne sütü ile besleniyor. 38 günlük. 00.30 da 125ml süt içti. Alarm kurup yattım ama ya alarm çalmadı ya ben hatırlamıyorum. 05.10 da mikirdanmasina uyandım. Normalde 3 saati hiç geçirmiyorum. 100 ml süt içti daha istemiyor. Uzun süre mi size aç kaldi
Deletedmom14 Yigitelif biraz uzun olmuş ama korkmayın bikereden bişey olmaz. Benimde o dönemlerde hiç uyanamadigim olmuştu. 3 kere deliksiz uyumuştuk. Ah cok ariyorum o gunleri 😆
Sutlac11 Yigitelif doktorum 5 saate kadar normal 5 saati geçirme dedi arada oğlumda 5 saat uyuyor ellemiyorum
Ayseksii Yigitelif canım bende çok uyuyakaldım alarm çalıyormuş ben kapatıyorum bebek oldupunu unutuyorum yada aşırı yorgunluktan sabah noluyo ya diye kalktığım çok oldu 😃
Dammern Yigitelif kızım 42 günlük, 7 günlükte beri gece kendisi uyanmıyosa 6 saate kadar uyuyo, gayet de iyi, doktorumuz kendisi önerdi bana bunu ki İzmiri en ünlü çocuk doktorlarından biri, sıkıntı olmuyo merak etmeyin, uykuları daha tatlı😘
Eyocan15 Dammern benim oğlum da 61 günlük alarm gibi zaten oğlum ben uyandırmam 4 saatte bir en geç 5 saat ( özellikle gece ) kendisi uyanır içer yatar. Ben de yeni doğduğu sıralar kaldırırdım 5-6 gün sonra kendisi böyle ilerledi çok şükür bizim de sıkıntımız yok bizim de doktorumuz söyledi gece uykusu düzene girermiş zamanla 40 ından sonra uyandırmak iyi değilmiş hatta büyük tuvaletini veya çok çişini yapmadığı sürece altını da değiştirme dedi.
Meriwa Yigitelif kendini kurtarmış o annesi gece açıktıkça uyandır gece uykularını bölme hiç gene de 4-5 saat uzun tutmamaya bak endişelenme hepimiz cok yoruluyoruz inanki ☺️