Sarpisko valla canım benim bebeğim de 2 aylık bizim düzen de tam oturmuş değil ama sarılığı yoksa 3-4 saatte bir gayet uygun ben Kanada dayım burada bana doğduğundan beri 4 saate kadar besle dediler 4 ü geçmesin dediler Türkiye deki arkadaşlarıma 2 saat diyen doktorlar var açıkcası net olmamakla birlikte sen risk alma 3 saati geçme orta yolu bul :)