Merhaba, iki ay üç günlük bir erkek bebek annesiyim ve haliyle emziriyorum. Geçen hafta sırt ağrılarım sebebi ile Çarşamba günü test verdik eşimde bende, eşim negatif çıktı bana ise numuna yetersiz sonuç yok cevabı geldi. Dün oğlumun nefes alışı hırıltılı bende ağrılar yine var ve en önemlisi ateşim çıktı azda olsa sonra aynı gün eşimde de çıktı ve doktora gitmek istedim. Bebeğimi çocuk doktoruna gösterdik burnu tikanmis boğazı kizarmis dedi soğuk algınlığı başlangıç olabilir dedi bende için geçen hafta negatif olsa da eşim şüphe ettim test verdim ve pozitif ciktim filiasyon ekibine eşime de test verdik biraz önce haberi geldi ki emindik biz zaten o da pozitif onun ateşi hala var biz ayrı odalarda kalıyoruz şuan . Bana akıl verin emzirmeyi bırakıp bebeğe 10 gun mama verip hapları kullanayım mi? Ağrılarım çok ağır herkes tanıdık doktorlar vardi doktorlar kullan dedi sağ at sütü bebeğe de mama ver senin de toplaman lazım diyorlar ama bebeğimi savunmasız bırakırım die korkuyorum oğlum daha çok küçük ya emmeyi unutursa ? Bana yardım edin napmaliyim? Bu arada virüs nerden nasıl ne şekilde geldi hiç anlam veremiyorum o kadar pimpirik yaparken kimse ile görüşmez dışarı çıkmazken anlamıyorum.