Similac mamadan memnunmusunuz öneren var mı yada başka bir mama öneren var mı ? Ben holle kullanıyordum çok memnundum ek gıdaya geçince denemek amaçlı mamasını değiştireyim dedim similac aldım ama kaşıkla karıştırıyorum köpürüyor sanki çok kötü kokuyor gibi geliyor bana bide oğlum hiç yarım bırakmazdı mamayı şimdi bırakıyor ve geceleri çok huzursuz 😢