Zuhalnehir Merhaba kızlar iyi akşamlar 🌸 kızım 4 buçuk aylık bir ay sonra düğünümüz var beş buçuk aylık olucak düğüne götürsem bi zararı olur mu acaba. Kaynanam da eğer yakın olmasaydı ben gelmezdim yanımda kalırdı diyo ama yakın olduğu için mecbur gidilcek kafama takıldı merak ediyorum fikirlerinizi
Deletedmom121 Zuhalnehir ben götürme taraftarı olmazdım birçok salgın hastalık var kapalı ortam sonuçta bence götürmeyin
balyanakannesielif Zuhalnehir annene bıraksan olmaz mı anne baba var mı Bilmiyorum ama yani bence götürme derim bak 2 yaşına gelicek benim oğlan hala anneme bırakır Giderim en iyisi evde durması derim şahsi fikrim canım
GmzSnn Deletedmom121 bağışıklığının güçlenmesi için hastalanmasıda gerekiyo ayooolll zor ama iyi bişey 😱😱😱
Mlkbyk Canım kız kardeşimin düğünü var dı kına gecesinde kulağına pamuk koyarak götürdüm fakat benm kızım ikimiz evde yanlız kaldığımız için sessizliğe alışkın bu uğzden cok rahatsız oldu düğünde uyutup yengem e bırAktım oda rahat etti bende 😅
Zuhalnehir balyanakannesielif annem babam da davetli düğüne 😒 ya zaten çok hassas bi kız gürültüye gelemiyor aniden oluşan bi sese hemen hoplayıveriyor kıyamıyorum bi yandan da 😌
thelake balyanakannesielif aynen ortalık salgın kaynıyor bide küçük oldukları için bagisikliklari zayıf hemen kapiyorlar
Zuhalnehir Zeynepeymen yok vardım ama pek yorum yazmaya vaktim olmuyor arada okuyup geçiyorum sizleri ☺️
Mervee1 Zuhalnehir ben düğünler olduğunda anneme bırakırdım ortam gürültülü altı kirlense emmek istese zor olur
Zuhalnehir Mervee1 bende bi yere gidince bırakırım ama annemlerde geliceği için 😒 annem istersen gelmem dedi ama öyle de ayıp olur diyo herkes
Mila01 Zuhalnehir BEN GÖTURDUM BAYADA DURDUK BEBEK ARABASINIDA GOTURDUM UYUTTUM MAMA ALDIM YANIMA HUYSUZLANIR DOYE KORKTUM ELDEN ELEDE DOLAŞTI EVE GELDIM USTUNU DEGISTM INSANLAR DEGDI DIYE MASALLAH BISE OLMADI KORKMAYIN BENCE SAKINA SAKINA GELIR HASTALIK
GmzSnn Zuhalnehir ben götürdüm 4 aylıkken anteplilerin düğünüydü dawul hiç susmadı o yüzden onların dawula wurma şeklinden ben bile ürktüm ama bebem uyudu o dawul sesinde 😂
Zuhalnehir GmzSnn aaa öyle miii bizim de ayıptır söylemesi kürt düğünü 🙊🙊 ama moral oldu şuan bunu bana söylemen
Mervee1 Zuhalnehir canım gidersin o zmn bebişin durmazsa eve kaçarsın sende bu arada düğün kimin kuzen falan yakının mı
GmzSnn Deletedmom121 buzdolabını aç önüne tut hastalansın diye 🤣🤣🤣 bünye mikrobu sen komşunun mikrobusun pis yürü git ben anamdan temiz mikrop kapcam demiyo 🤣🤣🤣🤣 keşke deseydi