Doğum yapalı 10 gün oldu ve doktorum fitil verdi yalnız prospektüsünde emzirme döneminde kullanılmamalı süte geçiyor emzirmeye ara verilmeli yazıyor kullanan var mı doktor emzirdiğimi biliyor kullanılmaması gereken bir ilaç olsa vermezdi diye
düşünüyorum ama prospektüste neden böyle yazıyor kafam çok karıştı