Gulsahhhh kuzum ben Almanya da yasiyorum buranin evleri felaket kucuk.. mutfagim küçük..2 balkonum var biri kapali biri açık..kapalida buz dolabim derin dondurucu, kurutma makinesi, yedek fırın 😂 ve normal dolap var..mecburen orayi ardiye gibi kullaniyorum..bende sonradan fiş cektirdim oraya gayette memnunum👍😂