Superisiii Durumumuz kendimizi idare edicem kadar var çok şükür ama oğlum doğduğundan beri bebivita kullanıyorum sma veya hipp gibi markaları yemedi çocuk. Vede dogdugundan beri BİM’in bezini kullanıyorum hiç pişik yapmadı 1 yaşında bebek. Ayrıca bebivita markasını doktora sordum kullanırken besin degerlerini onayladı hippin yan ürünü olduğunu belirtti. Bi şeyi aklamaya çalışırken diğer insanları düşünün biraz durumu olamayıpta onları kullanan insanlar üzülmeyecek mi ben çocuğuma ne içiriyormuşum diye ?