prensinveannesininguncesi aliMommy ben doğum yapalı 2 ay oldu çok şükür ne ağrım var ne sıZım acaba ağır mı kaldırdınız?
elifzeze aliMommy bende de vardı böyle tirnaginla kasır gibi yaparsın ya öyle yaptığım zaman çok aciyodu biseyler batiyodu sanki kızım 2.5 yaşında yeni geçti 2 -3 ay kadar oldu
Gamzeli03 aliMommy benim hiç ağrım Yok şükür sadece i bölge hassas biraz bence bir doktora görün doktor dan da kaynaklı olabilir dikiş nasıl estetik dikiş mi
Zalimsin aliMommy 21 haftalık oğlum yazmışsın da hamilesin sandım 😁 valla senin için bı yokladım ama yok agrimiyo benim
aliMommy Duce28 uyusuklugu geçtim oda var dikis yerini tutuyorum agriyor herkezde mi boyle diye mersk ettim